Filmy surogatka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje surogatka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Akcja serialu toczy się w powstałej po katastrofie ekologicznej Republice Gileadzkiej, utworzonej na dawnych terytoriach Stanów Zjednoczonych, rządzonej przez ultraortodoksyjnych fundamentalistów głoszących powrót do tradycyjnych wartości. Offred jako jedna z niewielu pozostałych na świecie płodnych kobiet zostaje podręczną na dworze komandora, gdzie kobiety są zmuszone do świadczenia usług seksualnych będących ostatnią, desperacką próbą ponownego zaludnienia Ziemi.
Anne (Darryl Hannah) i Jack (Bruce Greenwood) bardzo pragną zostać rodzicami. Mimo wielu prób, nie udaje się im to. W podobnej sytuacji są Helen (Jennifer Tilly) i Frank (Vincent Gallo). W końcu Anne decyduje się na zapłodnienie in-vitro. Helen i Frank postanawiają porwać Anne i przetrzymać ją w piwnicy dopóki nie urodzi dziecka...

Ślicznotki

5,9
6,0
Inspirowana prawdziwym wydarzeniem, o którym głośno było w 2015 roku dzięki artykułowi w New York Magazine, historia byłych tancerek nocnego klubu, które mszczą się na swoich klientach (bankierach z Wall Street), za ich ordynarne zachowanie.


Irina pracuje dorywczo jako kelnerka, ale zostaje zwolniona. Tego samego feralnego dnia jej mąż ma poważny wypadek. Zostaje kaleką i nie jest w stanie zarabiać. Żeby utrzymać niepełnosprawnego męża, dziecko i siebie, kobieta decyduje się na pozornie proste rozwiązanie - zostanie matką zastępczą. Okazuje się jednak, że to niezwykle trudne zadanie. Jak pogodzić się z rosnącym w jej ciele życiem, z którym bezpowrotnie będzie musiała się rozstać? Irina zaczyna odkrywać, czym tak naprawdę jest miłość i przebaczenie.
Goldie (Georgia King) jest młodą żoną i matką kilkuletniej Shanii (Bebe Wood). Kiedy przyłapuje swojego męża na zdradzie, postanawia uciec od niego i swojej małostkowej babci. Zabiera córkę i wyrusza w podróż. Szybko kończą się jej pieniądze, dlatego decyduje się na urodzenie dziecka młodej parze gejów.
Kobieta zostaje zmuszona do pełnienia funkcji surogatki, aby uratować swojego ojca, i uwikłana w relację z bogatą rodziną gotową za wszelką cenę bronić swojej reputacji.
Mała dziewczynka Mui zmuszona jest od najwcześniejszych lat zarabiać na życie pracą jako służąca. Swoim subtelnym wdziękiem Mui oczarowuje kolejno wszystkich swoich znajomych i pracodawców. Najpierw zachwyca się nią gospodyni, która nie może przeboleć przedwczesnej śmierci córeczki – rówieśnicy Mui. Już jako dorosła kobieta Mui rozkochuje w sobie pianistkę i kompozytora, u którego również pracuje jako służąca. W filmie można odnaleźć charakterystyczne dla kina azjatyckiego wdzięk, symbolikę, prostotę i magię subtelnych niedomówień.
Danny, Amerykanin tajwańskiego pochodzenia, i jego partner Tate pragną mieć dziecko. Jednak skomplikowany świat adopcji komplikuje się jeszcze bardziej, gdy kochająca, ale niezwykle wścibska matka Danny'ego chce kontrolować cały proces z Tajpej.
Świeżo upieczony rozwodnik, Damian, wraca z Ameryki do Tajwanu, gdzie otwiera własną restaurację. Decydując się na udzielenie wywiadu, poznaje młodego studenta, Jerry'ego, z którym już od pierwszej chwili łączy go niesamowita chemia. Ostatecznie mężczyźni wchodzą w związek partnerski. Po legalizacji małżeństw jednopłciowych i zakładania przez nich rodzin na Tajwanie, Damian i Jerry decydują się na zatrudnienie surogatki. Szczęśliwe rodzinne życie płynie spokojnym torem... do czasu, gdy z wizytą do Jerry'ego wpada jego niczego nieświadoma matka.
Wszystko wygląda bardzo ładnie i harmonijnie. Piękne, świetliste, pełne zieleni mieszkanie w Tel Awiwie, a w nim Ben i jego partner Raz. Są szczęśliwi i zakochani. Planują rodzicielstwo (właśnie szukają właściwej dawczyni komórki jajowej i zdrowej surogatki), są świadomymi obywatelami i troszczą się o miejsce, w którym żyją (to imigrancka dzielnica). Tę idyllę przerywa brutalne zdarzenie, które uruchamia – niczym w procesie psychoterapeutycznym – mroczne mechanizmy głębokich uprzedzeń. Idan Haguel uważnie odsłania, warstwa po warstwie, fasadowość multikulturowości, ponure oblicze gentryfikacji, a także przezroczysty, nieuświadomiony rasizm. Podtrzymując jasną, łagodną estetykę, reżyser stawia bezlitosną diagnozę dla uprzywilejowanej klasy średniej. Choć lokalny kontekst historyczny ma tu zasadnicze znaczenie, portret zadowolonego z siebie zachodniego człowieka ma wymiar uniwersalny. Jak wytrawny terapeuta, Haguel zadaje pytania, na żadne nie dając jednoznacznej odpowiedzi.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…